تیرک بتنی

  • تالیف شده در : 1400/09/25
  • تیرک بتنی یکی از چندین ابزاری است که برای حراست و حفاظت از باغ ها و زمین های کشاورزی از آن استفاده می کنند. وزن بالایی که این تیرک ها دارند خود سبب شده تا به راحتی کسی نتواند آن ها را جا به جا کنند. علاوه بر این مزیت، سنگینی وزن آن باعث شده تا در برابر شرایط بسیار نامساعد جوی، به خوبی بتواند مقاومت کند.

    تولید تیرک بتنی با بالاترین کیفیت

    یکی از مکان هایی که افراد به وفور از تیرک بتنی در آنجا استفاده می کنند،‌ باغ های انگور است. باغ های انگور به دلیل ظرافتی که دارند معمولاً زودتر دچار آسیب می شوند و باغ داران سعی می کنند به واسطه تیرک های بتنی از آن ها محافظت کنند. یکی از بهترین و برترین شرکت هایی که در زمینه تیرک بتنی فعالیت دارد، شرکت ماهور بتن است. این شرکت تمامی ابزارهای بتنی و غیر بتنی برای نگهداری باغ های شمار را با بهترین کیفیت می تواند تولید کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات این شرکت، کافی است به سایت ماهور بتن مراجعه نمایید.

    تماس با ما

    تولید تیرک بتنی

    همانگونه که در متن بالا به آن اشاره شد. شرکت ماهور بتن در زمینه تولید تیرک بتنی یکی از برتری شرکت های موجود در کشور عزیزمان ایران است. تولید تیرک بتنی با استفاده از ابزارهای به روز  و مصالح مرغوب و درجه یک یکی از مهم ترین ویژگی های این شرکت است. تیرک بتنی به واسطه دستگاه ویبراتور که نقش مهمی در یکنواختی ملات تیرک بتی دارد، تولید می شود.

    تولید تیرک بتنی
    تولید عمده تیرک بتنی

    کاربرد تیرک بتنی

    تیرک بتنی یکی از مهم ترین ابزارهای باغ داری به شمار می رود. به واسطه تیرک ها بتنی کشاورزان به راحتی می توانند از باغ های خود محافظت کنند. یکی از اصلی ترین کاربردهای این تیرک، استفاده در باغ انگور است. باغداران انگور به واسطه این تیرک ها می توانند بار ناشی از فشار محصولات بر بوته انگور را خنثی کنند. همچنین این تیرک ها این قابلیت را دارند که از بوته های انگور در برابر باد های شدید و شرایط نامساعد جوی حفاظت می کند. از جمله کاربردهای تیرک بتنی این است که از آن درساخت باغ ایستاده نیز استفاده می کنند.

    قیمت تیرک بتنی

    قیت تیرک بتنی مانند سایر محصولات و ابزار کشاورزی بسته به چند شاخصه و ملاک است. اولین ملاک در تعیین قیمت آن،‌ نوع و مرغوبیت مصالحی است که در ساختن تیرک بتنی استفاده شده است. طبیعتاً به هر مقدار که مصالح استفاده در تولید تیرک ها مرغوب تر باشد، کیفیت تیرک بالاتر و در نتیجه عمر بیشتری خواهد داشت. دومین ملاک در تعیین قیمت تیرک های بتنی شرکت سازنده آن است. برخی از شرکت های سازنده تیرک های بتنی از دستگاه های غیر استاندارد برای تولید تیرک ها استفاده می کنند که این خود سبب بی کیفیت شدن تیرک ها خواهد شد. شرکت ماهور بتن با استفاده از دستگاه های به روز و وایبراتور یکی از برترین شرکت ها در این زمینه است. شما می توانید با مراجعه به سایت ماهور بتن به آدرس *** از قیمت های انواع تیرک بتنی مطلع شوید.

    قیمت تیرک بتنی
    قیمت عمده تیرک بتنی

    مزایای تیرک بتنی در باغ انگور

    با آمدن ابزارهای مدرن به عرصه کشاورزی، کار اکثر کشاورزان بسیار راحت تر از قبل شده است. تیرک بتنی یکی از چندین ابزاری است که باغدارن، مخصوصا باغدارن انگور از آن بهره می گیرند. کشاورزان به دلیل مزیت هایی که این تیرک ها دارند از آن ها در زمین و یا باغ خود استفاده می کنند. اولین مزیتی که یک تیرک بتنی برای یک باغدار فراهم می کند، افزایش کیفیت محصول است. این افزایش کیفیت به این دلیل است که بوته های انگور بر روی تیرک های بتنی تنیده می شوند و فضای بیشتری برای رشد وجذل نور خورشید دارند. فضای کافی و نور خورشید باعث می شود تا کیفیت محصول نهایی بیشتر از قبل باشد.

    تیرک بتنی در باغ انگور
    مزایای تیرک بتنی در باغ انگور

    تیرک و پایه بتنی جهت فنس کشی

    از مهم ترین ویژگی و کاربردهای تیرک بتنی، استفاده از آن در فنس کشی است. فنس کشی همیشه یک راهکار بسیار عالی در برابر عدم نفوذ حیوانات مزاحم و همچنین سارقان بوده است. در برخی از مواقع به جای تیرک های بتنی، از پایه های فلزی استفاده می کنند که این پایه ها به دلیل سبک بودن به راحتی مورد سرقت قرار می گیرند. پایه های بتنی به دلیل وزن بالایی که دارند به راحتی قابل سرقت نیستند. استفاده از میلگردهای قطور در دل این تیرک ها باعث شده تا مقاومت آن ها بالاتر برود و این امر سبب شده تا انتخاب عالی برای پایه های فنس باشد. در جهت فنس کشی ابتدا زمین را به اندازه نیم متر حفر می کنند و تیرک ها را درون آن قرار می دهند و با سیمان پایه را محکم می کنند. بعد از نصب تیرک ها، توری فنس را بر روی آن قرار می دهند و از سوراخ هایی که بر روی تیرک ها قرار دارند، فنس را به تیرک ها به واسطه سیم مفتول می بندند. شما می توانید برای آشنایی با انواع تیرک های بتنی به سایت ماهور بتن به آدرس *** مراجعه کنید.