قیمت تیرچه داربستی

  • تالیف شده در : 1399/07/10
  • پایه داربست انگور


    پایه های داربست انگور را می توانید 3 یا 4 فوت در داخل زمین فرو ببرید تا بر اثر بارندگی یا نشست زمین بعد ها این پایه های بتنی نخوابند به پهلو و ثابت باقی بمانند تا بتوانند مسلط بشوند وبتوانند بار انگور را که در تابستان زیاد می شود را تحمل بکنند.

    تماس با ما

     

    و مسئه مهم تری که می توان بیان کرد این است که حتما زیر پایه های بتنی را با موچ بپوشانید متصفانه در ایران این مسئله مهم زیاد رعایت نمی شود. موچ همان تکه های چوب می باشد که می توانند در نگهداری طولانی مدت پایه های بتنی کمک بکنند.

    قیمت تیرچه بتنی انگور
    داربستی کردن باغ انگور


    مزایای موچ در پایه داربست انگور


    نمی گذارد باغمان هیچ وقت خشک بشود همیشه زمینمان مرطوب می مونه.
    روی زمین حالت چربی به وجود نمی آید.
    نمی گذارد علف هرز رشد کنند و نیازی نیست شما هر روز علف های هرز باغ خودتان را از بین ببرید. طبیعی است وقتی علف هرزی وجود نداشته باشه زمین تمام انرژی خود را صرف بوته های باغ می کنند و باعث رشد سریع آن می شود در نتیجه درخت قوی خواهد شد.
    در زمان کودهی به باغ انگور شما به راحتی می توانید این موچ ها رو پس بزنید و کود شیمیایی خود را به بوته های انگور بدهید.

    پایه داربست انگور
    پایه داربست انگور


    هرس کردن بوته ها در باغهای داربستی چگونه است؟


    هرس کردن باغ های داربستی بسیار ساده و راحت و به صرفه می باشد. چرا که از هر لحاظ به درخت انگور مسلط هستید و به راحتی می توانید درخت انگور را هرس کنید. در صورتیکه در باغ های سنتی هرس بوته انگور دشوار می باشد. 


    هرس بوته ها انگور در چه زمانی انجام می شود


    فصل زمستان و ماه اسفند مناسب ترین فصل وماه برای هرس باغ انگور می باشد. در صورتیکه به غیر از این ماه ها اقدام به هرس باغ کنید باغ شما رفته رفته از بین خواهد رفت.


    کود شیمیایی مناسب برای درخت انگور


    یکی از موارد برای سالم ماندن باغ انگور استفاده از کود شیمیایی می باشد. کودشیمیایی را به همه درختان انگور باید داد ما وقتی کود به درختان خود نمی دهیم باعث می شویم که درختان انگور خوب تغذیه نشوند و نتوانند رشد مناسب داشته و بار خوب بدهند.زمین کشاورزی چون رفته رفته اهن، کلسیم و پتاسیم خود را از دست می دهد نیاز به تقویت دارد که می توانید از کود شیمایی برای برطرف کردن آهن، کلسیم و پتاسیم زمین استفاده کنید. اگر درتابستان اقدام به کود دادن باغ انگور بکنیم به خاطر اینکه بارندگیی کم می باشد و ابیاری که انجام دهیم زمین گرم است و نمی توانید کامل به ریشه برسانند در نتیجه به تدریج باعث از بین رفتن خاک و ریشه های انگور می شود. بهترین زمان برای کو دهی اوایل فصل بهار و پائیز می باشد چرا که در این زمان بارندگی زیاد است و زمین خشک نیست و کود به راحتی در خاک و حذب ریشه می شود.

     


    خرید تیرچه داربستی ارزان

    امسال بهترین سال برای داربستی کردن باغ انگور می باشد با توجه به شرایط اقتصادی ایران و باتوجه به نوسانات قیمت آهن، سیمان، و ماسه برای خرید تیرچه داربستی ارزان باغ خود با کارشناسان ماهور در تماس باشید تا کارشناسان ماهور بتن شما را در خرید ارزانترین تیرچه داربستی کمک وراهنمایی کنند.

    فروش تیرچه و داربست بتنی جهت فنس کشی باغ
    خرید تیرچه داربستی

    تیرچه پایه بتنی فنس و داربست باغ انگور ماهور بتن


    تولید و توزیع انواع تیرچه های بتنی داربستی باغ انگور و ساختمانی
     تولید پایه بتنی  ۲٫۵  الی 3 متری توپر برای داربست کردن انگور و فنس کشی دور مزرعه، استخر
    تولید پایه بتنی باد گیر یا تو خالی که می توانند باتوجه به نیاز مشتری تولید شود که در برابر باد و فشارهای جانبی دیکر مقاوم باشد.
    مناسب جهت اجرای فنس با طول ۳ الی 4 متر برای دور استخر و ویلا
    اجرای پایه دار کردن درختان و بوته های انگورباغات انواع میوه
     قابل استفاده در مزارع شترمرغ و مناطق که در آنجا باد زیاد می وزد.
    با ضمانت تحویل در باغ شما توسط تیم مجرب


    کلام اخر


    شرکت ماهوربتن با سابقه چند ساله در زمینه تولید پایه های داربست انگور و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و کادر مجرب در کنار شما عزیزیان می باشد تا شما را در داربست کردن باغ های خود کمک کنند برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید.