هزینه داربست کردن باغ انگور

  • تالیف شده در : 1399/07/08
  • داربست کردن انگور مزایای بسیاری زیادی برای رشد و سلامت درختان و میوه ها دارد. استفاده از سیستم های آموزش و داربست سازی انگور در سراسر جهان به شکل مکانیزه در حال توسعه می باشد در صورتیکه در کشور ایران هنوز داربستی کردن باغ انگور رواج نیافته است اگر سلامتی باغ و تولید بیشتر برای شما مهم است و در حال تحقیق برای داربستی کردن باغ های خود هستید به شما پیشنهاد می شود این مطلب را از دست ندهید.
    سیستم کشت انگور در کشورهای تولید کننده انگور مانند ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، ایالات متحده آمریکا و ترکیه عمدتا داربست است. در حالی که در بسیاری از مناطق کشور ما باغداران عزیز هنوز از روش غلط سنتی استفاده می کنند.
    انگور همواره یکی از میوه های پرطرفدار در بیین جهانیان بوده است مصرف انگور مزایای بسیار زیادی دارد خوردن انگور به حفظ سلامتی انسان کمک شایانی می کنند. کشت انگور را انسان از سالیان بسیار دور آموخته و انگور را کاشته است. همانطور که می دانید انگور به چهار دسته سبز، قرمز، سیاه و زرد تقسیم می شود.

    قیمت پایه فنس بتنی
    مزایای داربست کردن انگور

    نیازمندی های مهم برای داربست کردن باغ انگور


    پایه بتنی: با توجه به اینکه تمام فشارهای مختلف ناشی از شرایط آب و هوایی و وزن بار انگور و رشد درخت روی پایه های بتنی است بنابراین باید در انتخاب پایه برای داربست کردن خیلی وسواس به خرج بدهید.
    پایه را می توان از بین مواد مختلف از جمله پایه های چوبی، سیمانی و فلزی انتخاب کرد. پایه های چوبی مقاومت کمتری دارند چرا که با توجه با شرایط آب و هوایی ایران و بارندگی بیشتر در ایران چوب در تماس با آب نمی توانند استقامت کنند و در نتیجه هزینه ای که برای پایه های چوبی کرده اید به راحتی از بین خواهد رفت پس پیسنهاد ما به شما پایه چوبی نمی باشد.


    پایه های بتنی برای داربست انگور


    پایه های بتنی در طول و ابعادهای مختلف می توانند ساخته شود. که طول این پایه ها می تونند از 2.5 متر تا 2.8 متر در ابعاد 10*10 و 15*15 سانتی متر ساخته شود. در پایه های بتنی برای مقاومت بیشتر در برابر آب و هوا و بار درخت از میلگرد به قطر 7 تا 8 میلیمتر استفاده می شود دلیل اصلی برای اینکه از میلگرد و سیمان در پایه های بتنی استفاده می کنند این است که درخت انگور در برابر تمامی مشکلات پیش رو مقاوم باشد. پیشنهاد ما به شما این است که اگر قصد داربست کردن باغ خود را دارید از پایه های بتنی استفاده کنید که چندین سال در ایران استفاده شده و مورد تائید بوده و استفاده کنندگان از آن خیلی راضی بوده اند.

    خرید تیرچه داربستی برای باغ
    تولیدی پایه بتنی

    مزیت داربستی کردن باغ انگور


    اگر دقت کرده باشید درخت انگور یک درخت بالارونده می باشد. در بسیاری از مناطق کشور ما ، باغبانان هنوز از سیستم های سنتی استفاده می کنند ، اما اگر اطلاعات کافی در مورد مزایای سیستم های داربست داشته باشند و به کشورهای که انگور تولید می کنند نگاه کنند قطعا نظر آنها عوض می شود و باغ های خود را داربستی خواهند کرد.

    چرا باید باغ خود را داربستی بکنیم؟


    داربست کردن باغ می توانند مزیت های فراوانی را برای باغداران داشته باشد که از مهم ترین آنها می توان کاهش ضایعات انگور، کم کردن هزینه های کارگر، برداشت راحت محصول نسبت به سنتی، تابیدن نور بیشتر به انگور ها، تناژ بیستر نسبت به باغ های سنتی، از بین بردن آفات و بیماری های قارچی، راحتی در استفاده از کودهای برای باغ ها، و در آخر اینکه باعث می شود مدیریت باغ را به راحتی انجام دهید که همین امر مهم باعث می شود تا هزینه های اضافی به صورت خیلی زیاد کم شود و در نتیجه باعث افزایش بهره وری باغ انگور خواهد شد. 
    با توجه به شرایط موجود ایران هزینه های برای داربست کردن باغ متغیر می باشد برای کسب اطلاع از هزینه باغ انگور می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

    فروش تیرچه داربستی
    تولید انواع پایه های بتنی فنس


    تعداد درخت انگور در هر هکتار چقدر است


    تعداد بوته های که در هر هکتارکاشت می شود می توانند متفاوت باشد. فاصله و تراکم درختان در باغ ها با توجه به شرایط محیطی می توانند کاملا متفاوت باشد.اگر درخت های انگور را با فاصله 2 یا 3 متری بکاریم چیزی حدود 1000 تا درخت انگور برای یک هکتار نیازمندیم.
    نتیجه گیری!
    مزیت های داربستی کردن باغ انگور را برای شما توضیح دادیم اگر قصد داربست کردن باغ خود را دارید زمان را از دست ندهید و باغ خود را زودتر داربستی کنید تا در تناژ محصول و راحتی کار تفاوت ها را احساس کنید.